הקונסול לשעבר מפתיע: "לא בטוח שטראמפ עדיף"

המהדורה המרכזית No Comments on הקונסול לשעבר מפתיע: "לא בטוח שטראמפ עדיף"

הקונסול לשעבר בארה"ב, יקי דיין מתייחס להחלטה באו"ם, בראיון למהדורה המרכזית: "אמנם זו לא החלטה מחייבת, המשמעות היא יותר הצהרתית, אבל עדיין בעייתית. צריך להבין שאין תחליף לישראל בקשר עם ארה"ב. בלי כלכלת החימושים האמריקאית לא היינו מגיעים לחצי שנה מלחמה בעזה"

הבית הלבן צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

יקי דיין, לשעבר הקונסול הישראלי בלוס אנג'לס, שוחח הערב (שני) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית: "עד עכשיו בשני הנושאים המהותיים ביותר: החימושים והווטו ארה"ב סיפקה. את הסחורה באופן מלא. עכשיו בנושא הווטו כבר לא. אמנם זו לא החלטה מחייבת, המשמעות היא יותר הצהרתית, אבל עדיין בעייתית".

"צריך להבין שאין תחליף לישראל בקשר עם ארה"ב", הדגיש דיין. "אנחנו צריכים אותם עכשיו הרה יותר ממה שהם צריכים אותנו. בלי כלכלת החימושים האמריקאית לא היינו מגיעים לחצי שנה מלחמה בעזה".

הוא הבהיר: "אני חושב שהאמריקאים טועים פה, אבל צריך לחשוב איך אתה מנהל את המשבר איתם, בחדר או מחוץ לחדר. חייב להיות לנו קשב רב לצרכים שלהם כי בלעדיהם נתקשה מאוד לנהל את המלחמה. אלה לא הדברים הנכונים לנהל עליהם את הקרבות".

עוד הוסיף דיין: "מוקדם מדי להספיד את ביידן, הוא עוד יכול להיות נשיא 4 שנים ואני כבר לא בטוח שעדיף לנו את טראמפ לאור ההתבטאויות האחרונות שלו".



0 תגובות